قدس انلاین : رئیس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی سبزوار از کمک 1.3 میلیارد ریالی خیرین نیک‌اندیش این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در جشن گلریزان خبر داد.

کمک 1.3 میلیارد ریالی خیرین به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سبزوار
محمد بسکابادی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان چندی پیش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان، اظهار داشت: در این مراسم، خیرین نیک‌اندیش سبزوار برای آزادی زندانیان حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر، 52 زندانی جرائم غیرعمد و بدهکاران مالی در سبزوار وجود دارد که برای رفتن به‌آغوش خانواده نیازمند کمک‌های خیرین نیک‌اندیش هستند.

رئیس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی سبزوار ادامه داد: از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد، 2 نفر از این زندانیان به علت تصادف، 46 نفر محکومین مالی (غیر کلاه‌برداری) و چهار نفر نیز به‌سبب نپرداختن مهریه و نفقه در زندان این شهرستان حضور دارند.

بسکابادی بیان کرد: زندانیان جرائم غیرعمد سبزوار درمجموع به‌حدود 44 میلیارد ریال محکوم‌ شده‌اند که امیدوارم، با همراهی خیرین نیک‌اندیش از زندان آزاد شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان سال گذشته نیز، گفت: 53 زندانی جرائم غیرعمد با محکومیت 19 میلیارد و 104 میلیون و 432 هزار ریال با کمک مردم، گذشت شاکیان و کمک‌های ستاد دیه آزاد شدند.

رئیس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی سبزوار با تأکید بر لزوم برگزاری جشن‌های گلریزان سالانه در این شهرستان، افزود: سبزوار یکی از شهرستان‌های پیشرو در برگزاری جشن‌های گلریزان با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای کمک‌رسانی به‌زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان برگزار می‌شود.

بسکابادی یادآور شد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود برای آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد به شماره‌ حساب ستاد جشن گلریزان 464354069 بانک تجارت شعبه شهید چمران سبزوار واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.